26.07.2022
Szanowni Państwo,
Informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24.
16.05.2022
Szanowni Państwo,
Informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24.
16.03.2022
Szanowni Państwo,
w bankowości elektronicznej udostępniliśmy ,,e-wniosek o aktualizację danych w Karcie Klienta BGK”. Dzięki niemu można łatwo i szybko zaktualizować dane: adresowe (w tym adres do korespondencji), kontaktowe i identyfikacyjne firmy. Nie wymagamy wersji papierowej - wystarczy prawidłowo wypełnić i zautoryzować elektroniczny wniosek.
E-wniosek w bgk24 mogą autoryzować osoby, które są uprawnione do składania oświadczeń dotyczących praw i obowiązków majątkowych klienta. Jeśli zrobią to osoby nieuprawnione, odrzucimy wniosek.
Aby uzyskać dostęp do modułu „Wnioski”, Administrator bankowości elektronicznej w Państwa firmie powinien nadać użytkownikom uprawnienia do bgk24. Żeby dowiedzieć się jak to zrobić polecamy skorzystać z instrukcji: „Jak nadać uprawnienia do wniosków”. Instrukcja składania wniosku znajduje się w dokumencie: „Jak złożyć wniosek Karta Klienta BGK”.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z przedstawicielami naszego banku lub na infolinii pod numerami: 801 598 888 oraz 22 475 8888.
Zachęcamy do aktualizacji danych za pomocą e-wniosku.
Pozdrawiamy
Zespół BGK
9.03.2022
Szanowni Państwo,
informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24.
16.02.2022
Szanowni Państwo,
w związku z pracami technicznymi bankowość elektroniczna bgk24 będzie niedostępna dla użytkowników od piątku 18.02.2022 od godziny 21:00 do poniedziałku 21.02.2022 do godziny 07:00.
Przepraszamy za niedogodności.
14.01.2022
Zmiany w opłacaniu składek do KRUS z rachunku VAT
Zgodnie z nowelizacją ustawy Prawo bankowe od 1 stycznia 2022 r. rolnicy mogą płacić składki do KRUS z rachunku VAT. Dokonując opłaty składek na ubezpieczenie społeczne rolników lub na ubezpieczenie zdrowotne pokryte zostaną w pierwszej kolejności saldem z rachunku VAT powiązanym z rachunkiem rozliczeniowym, z którego realizowany jest przelew.
Podobnie jak w przypadku przelewów do ZUS, system automatycznie pobierze środki na poczet płatności do KRUS z rachunku VAT i ewentualnie uzupełni kwotę przelewu saldem z rachunku, z którego realizowany jest przelew. Nie ma konieczności dodatkowego wskazywania rachunku VAT na formatce przelewu.
10.01.2022
Zostań Ninją – chroń swoje dane!
Poznaj zasady bezpieczeństwa i nie daj się oszukać w sieci. Odwiedź stronę „Zostań Ninją" i dowiedz się, jakimi metodami mogą posłużyć się cyberprzestępcy, by zdobyć dostęp do Twoich danych i pieniędzy. Sprawdź, co zrobić, jeśli podejrzewasz, że ktoś niepowołany zdobył Twoje dane!
17.12.2021
Szanowni Państwo,
w systemie bgk24 udostępniliśmy nowe opcje. Teraz mogą Państwo składać elektroniczne wnioski o:
- dodanie nowych Użytkowników bankowości elektronicznej,
- wymianę tokena sprzętowego,
- usunięcie Użytkownika,
- aktualizację danych osobowych i innych danych identyfikacyjnych (ADO).
Wystarczy, że prawidłowo wypełnią Państwo elektroniczny wniosek i zautoryzują go. Dzięki temu możemy zrezygnować z wersji papierowej, którą dotychczas trzeba było złożyć w wybranej jednostce banku.
Co zrobić, aby uzyskać dostęp do modułu „Wnioski”?
Administrator w Państwa firmie powinien nadać niezbędne uprawnienia. Szczegółowy opis zasad, na jakich można składać wnioski, znajdą Państwo w:
- „Zasadach składania w bgk24 Dyspozycji za pomocą modułu Wnioski”,
- manualu „Jak złożyć wniosek w bgk24”.
Czy jakiś wniosek wymaga autoryzacji?
„Wniosek o dodanie nowych Użytkowników” (do bankowości elektronicznej), wymaga autoryzacji osób, które są uprawnione lub mają upoważnienie, aby udzielać dalszych pełnomocnictw.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z infolinią BGK: 801 598 888, 22 475 8888.
Pozdrawiamy
Zespół BGK
13.12.2021
Szanowni Państwo,
informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24.
06.09.2021
Szanowni Państwo,
informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24
17.08.2021
Szanowni Państwo,
informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24
05.03.2021
Szanowni Państwo,
rozpoczynamy proces wymiany tokenów sprzętowych, których data ważności upływa 7 kwietnia br. Datę ważności tokena mogą Państwo sprawdzić w systemie bgk24 w Ustawieniach (ikona koła zębatego) ->zakładka Lista urządzeń autoryzacyjnych.
Nie będą Państwo musieli składać wniosków o wznowienie tokenów. Za wymienione tokeny pobierzemy opłaty, zgodnie z TOiP lub obowiązującą umową. Ich wysyłkę zrealizujemy bezpłatnie, przesyłką kurierską na adres siedziby firmy. Prosimy o zweryfikowanie aktualnych użytkowników z Państwa firmy i ich ewentualną aktualizację.
Nowe tokeny będą działały w bgk24 już od kwietnia br. i po tym terminie nie będzie już można korzystać z obecnych urządzeń.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Państwa doradcą lub z pracownikami infolinii BGK, którzy są do Państwa dyspozycji pod numerami: 801 598 888 lub 22 475 8888 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 17:30.
01.03.2021
Szanowni Państwo,
informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24 (PDF, 15,1 MB).
11.02.2021
Upraszczamy proces logowania do bgk24
Szanowni Państwo,
od 13.02.2021 r. umożliwimy szybkie, proste w obsłudze i bezpieczne logowanie za pomocą loginu i hasła. Wystarczy, że dodadzą Państwo komputer/ przeglądarkę do grupy urządzeń zaufanych.
Jak to zrobić? Podczas logowania pojawi się dodatkowy ekran, dzięki któremu będzie można zadecydować czy dodać urządzenie zaufane.
Urządzenie zaufane będzie ważne przez 90 dni od momentu jego dodania. Po upływie tego czasu, jak również w przypadku zmiany parametrów urządzenia zaufanego (np. zmiana oprogramowania, wyczyszczenie pamięci podręcznej – ciasteczek), konieczna będzie ponowna rejestracja urządzenia.
Szczegółowy opis funkcjonalności znajduje się tutaj:
- Instrukcja "Jak dodać urządzenie zaufane" (PDF, 807 KB)
- Instrukcja użytkownika dla aplikacji bgk24 (PDF, 15 MB)
9.02.2021
Szanowni Państwo,
od 10 lutego 2021 r. wycofujemy do odwołania oferowanie lokat terminowych Standard o stałym i zmiennym oprocentowaniu, dla przedsiębiorców i innych klientów instytucjonalnych. W ofercie banku pozostają lokaty negocjowane rynku pieniężnego, dostępne od kwoty 100 tys. PLN.
3.02.2021
Szanowni Państwo,
informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24 (PDF, 15,5 MB)
27.11.2020
Szanowni Państwo,
upraszczamy procedury związane ze składaniem dyspozycji oraz przekazywaniem dokumentów w formie elektronicznej. Od teraz mają Państwo możliwość składania określonych dyspozycji w systemie bankowości elektronicznej bgk24bez konieczności wizyty w banku. Dyspozycje autoryzowane w module komunikacji bgk24 nie wymagają podpisu i przesyłania oryginałów dokumentów do banku.
Na stronie banku opublikowane zostały „Zasady składania, za pomocą modułu komunikacji bgk24, Dyspozycji stanowiących oświadczenia woli Posiadacza rachunku związane z dokonywaniem czynności bankowych”.
Wyżej wymienione zasady określają:
- które Dyspozycje można składać za pomocą bgk24
- kto i w jaki sposób może autoryzować dany rodzaj Dyspozycji
- w jaki sposób należy składać Dyspozycje
W przypadku pytań lub wątpliwości pracownicy Infolinii BGK są do Państwa dyspozycji pod numerami: 801 598 888 oraz 22 475 8888 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 17:30.
24.11.2020
Szanowni Państwo,
informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24 (PDF, 15,5 MB)
03.11.2020
Szanowni Państwo,
informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24 (PDF, 14,5 MB)
30.10.2020
Zastępcza obsługa kasowa
Przypominamy, że w związku z sytuacją epidemiologiczną, placówki naszych pośredników kasowych ZOK (zastępcza obsługa kasowa), mogą działać inaczej niż zwykle lub być czasowo zamknięte.
Prosimy o sprawdzenie informacji o dostępności oraz godzinach pracy placówek na stronach internetowych poszczególnych pośredników: www.pekao.com.pl, www.pocztowy.pl, www.poczta-polska.pl, www.santander.pl. Zachęcamy też do ograniczenia wizyt w placówkach oraz rozliczania w formie bezgotówkowej, korzystając z bankowości elektronicznej lub płatności kartami płatniczymi.
21.08.2020
Szanowni Państwo,
informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24 (PDF, 14,3 MB)
20.03.2020
Zmiany w obsłudze klientów w regionach
Szanowni Państwo,
informujemy, że w trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników, począwszy od 23.03.2020 r. biura regionów zostaną tymczasowo zamknięte. W tym szczególnym okresie zachęcamy Państwa do pozostania w domach i kontaktu z nami drogą elektroniczną lub telefoniczną. Nasi doradcy są dla Państwa dostępni pod dotychczasowymi numerami telefonów i adresami mejlowymi. Gwarantujemy ciągłość wykonywania operacji. Zapraszamy także do kontaktu przez infolinię 801 598 888, +48 22 475 8888, czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 17:30.
Więcej informacji znajdą Państwo w komunikatach na www.bgk.pl.
16.03.2020
Szanowni Państwo,
wdrożyliśmy rozwiązanie, które usunęło problemy z logowaniem do bankowości elektronicznej przy użyciu tokena sprzętowego. Obecnie logowanie powinno przebiegać bez problemów. Po zalogowaniu do systemu należy zsynchronizować token zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie banku (Synchronizacja tokena z poziomu panelu ustawień (PDF, 242 KB))
W przypadku wystąpienia trudności prosimy o kontakt z infolinią na numer 801 598 888 lub 22 475 8888.
16.03.2020 r.
Szanowni Państwo,
niektórzy z Państwa mogą mieć trudności z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej przy użyciu tokena sprzętowego. Zidentyfikowaliśmy już przyczynę problemu i intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem. Powinno się ono pojawić w ciągu kilku godzin. O zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco w komunikatach na stronie www.bgk.pl.
19.11.2019 r.
Szanowni Państwo,
informujemy, że opublikowana została nowa wersja Instrukcji użytkownika dla bankowości elektronicznej bgk24 (PDF 43 KB).
10.01.2019 r.
Szanowni Państwo,
informujemy, że od 01-02-2019 r. system bankowości elektronicznej bgk24 przestanie obsługiwać protokoły szyfrowania TLS 1.0 oraz TLS 1.1, które były używane przez starsze wersje przeglądarek internetowych. Do prawidłowego działania bgk24 niezbędne będzie korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek internetowych, które wspierają protokół szyfrowania TLS 1.2.
Zachęcamy do zapoznania z zasadami bezpiecznego korzystania z systemów BGK.
Informujemy, że od 20 grudnia 2018 r. wchodzą w życie zmiany w Regulaminie świadczenia usług bankowości elektronicznej dla przedsiębiorców i innych klientów instytucjonalnych w Banku Gospodarstwa Krajowego, dotyczące usunięcia postanowień związanych z wycofywanym z użytkowania systemem bgk@24biznes, ujednolicenia trybów zmiany Regulaminu i Taryfy opłat i prowizji oraz rozpatrywania reklamacji zgodnie z postanowieniami regulaminów rachunków bankowych.
W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z wprowadzanymi zmianami pracownicy BGK Linii oraz Regionów BGK są do Państwa dyspozycji.